 |
| göröngy |
2010-01-07 | 07:41 |
|
 |
 |
Akkor egy kicsit lazább téma a DoF-nál... Senkinek nem tűnt fel,milyen állati aranyos és szexi a lány benne? :PP Nekem nagyon tetszett, ahogy megjelenítettétek. Ízlésesen van kifejezve, pl a vetzőzés jelenetnél az eltakart cicik pl, mégis erotikus a látvány. Jáj! :D volt divatfotós asszisztensként, sok jó nőt láttam (bár sokuk természetileg és agyilag is rom volt) de ilyen lánnyal nem volt dolgunk sajna csak 1-2 esetben :) Wekre én is kíváncsi lennék nagyon :)
Amúgy klip tetszett, végére totál azthittem a csattanónál, hogy amikor az ágyat mutatják, ott sem a csaj van, hanem csak egy paplan / guminő / tehén stb... és csak behaluzta a csajszit :D Persze az már elcsépelt lett volna rendesen. Jóvolt ez így.
A dof-hoz csak annyi, hogy semmi baj a mélységélességgel, viszont annyi kritikát hadd tegyek hozzá, hogy egy picit a fókuszváltások sebessége gyors. Egy nyugottabb fókusszal, lehet jobban kijönnének a képek az amúgy pörgős gyors klipnél. Néhol lehet az embernek olyan érzése, mintha állandóan kapkodná a fejét. Természetesen nagyon szép képek, és minőségileg és kompzícióra is teljesen rendben van a dolog :) A fókusz meg ízlés kérdése, valakit zavarhat, valakinek meg tetszik. |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Helllo Belllo!
Nekem bejött a klipp. Szerintem jo a story, főleg ahogy el lett mondva.
Képileg szépen össze lett rakva hogy a story ugy jöjjön át ahogy kell. Zeneklippnél nem kell ennél több. Szerintem a zeneklippek arra jok azoknak akik filmesek szeretnének lenni, hogy kipróbáljanak mindenféle uj cuccot meg képbeállitást világitást és igy tovább. Ez csak személyes vélemény.
Nem tudom de sztem az a szép a filmes szakmában hogy a fele mindig imádni a fele mindig utálni fogja amit csinálsz. Ha mindenkinek ugyanaz lenne a stilusa és az izlése akkor nem lenne olyan pöpec ez a szakma.
Jok legyetek srácok.
Ui.: Akiknek a nagyobb mélységélesség tetszik azoknak ajnánlom a "Közellenségek" c. filmet (Dante Spinotti). Abban találtok bő mélységélességet. Akinek ez jön be annak kedvére lesz a 2/3"es F23as kamcsi.
csaó |
 |
 |
 |
 |
 |
| Szabos |
2009-12-13 | 08:35 |
|
 |
 |
Le se szarjátok fiúk! Királyok vagytok és jó amit csináltok!!! |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Oké....nem szóltam....:D Egyébként vban így van:D |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Hát én nem értem mi bajotok van. :D Mindig csak megy a fika, hogy ez nem jó, az nem jó, ezt így kéne, azt meg úgy, ez szar, az szar... Ha ti ennyire jók vagytok, akkor hol vannak a ti munkáitok? Jelenleg a hazai klipek zömét a Studio-X csinálja. De gondolom a sok előadó, meg csapat, meg kiadó sem ért hozzá azért kapnak ennyi felkérést igaz? Ennyi... Szar dolog az irigység :) |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Valóban, igényesnek igényes munka... |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Sziasztok!
Nekem tetszett a klip, tetszik, hogy van egy kis filmes vonatkozása is, nem csak a mai videoklipezés. Örültem a végén a felfedezésnek, ami azt hiszem egyre kevésbé látható manapság. Tetszett az egész klip szín és képvilágának egyezése, bár a forgatási körülményeket nem ismerem, láttatlanba azt mondom, hogy jól össze lett hangolva. Az ismétlődő dolgok, azon túl, hogy dramaturgiai lényeggel bírtak, ritmust adtak a klipnek, melyet időnként megszakított a be-bevágott snitt az énekesről (ami elütött színben és fényben a többitől - nekem tetszett).
Engem nem zavart a fókusz elvesztése, hiszen értelmet kap a filmben - az ember homályosan látja csak a lány sziluettjét, mert az imént verték meg, de mikor kitisztul a látása rájön, hogy az az a bizonyos lány... Szerintem igényes munka volt, bár ezt a Studio-X-től már megszoktam.
Üdv:
Geri
U.i.: a kínvallatásos táncos rész kifejezetten jól lett komponálva, és a kontraszt is meglehetősen jó lett :P |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
De szerintem Zoli te egy kicsit eltúloztad a dolgot...:) |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
MMmmm...Nem rossz...bár engem (Zolihoz hasonlóan), csakúgy mint a Sopron Image filmnél, most is kicsit zavart ez a fókusz dolog...Persze a művészet mindenkinek kicsit mást jelent :) |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
A másik kedves Zoli!
Na nehogy már el legyen döntve, hogy mi tetszik nekem/nekünk. Mekkora mélységélesség, stb... Azért mert valaki leírta, hogy nem lehet ekkora mélységélességet használni, az is barom volt. Ha az embernek úgy tetszik, még homályos képpel is akkor azt te nehogy már eldöntsd helyettem, hogy nem jó amikor nekem úgy tetszik ahogy van. |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Zoli!
Nem kell ahhoz filmet csinálni, hogy véleményt tudj róla alkotni, hogy tetszett-e vagy sem.
Nem kell ahhoz tudni milyen a cápa szájában, hogy tudjam rossz ott. Lehet, hogy kicsit szar a hasonlat, de remélem érted mire célzok.
Ettől függetlenül nekem tetszik srácok amit csináltok! Csak így tovább! A fényképek is jók, amiket Zed csinált!
Üdv! |
 |
 |
 |
 |
 |
| FMP - Misi |
2009-12-12 | 12:09 |
|
 |
 |
Olvastam a hozzászólásokat. Szerintem nagyon jó lett a mélységélesség. Nagyon tetszett több snitt, akár háttérkép is lehetne belőle.
Ez a kisfilm teljesen olyan, mint egy mozifilm előzetese :P
|
 |
 |
 |
 |
 |
| FMP - Misi |
2009-12-11 | 11:59 |
|
 |
 |
Nekem a 47 a szerencse számom :D
Várom a vverket :) |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Nekem testszik! A negatív véleményekkel nem értek egyet! Ha már egy mozifilmhez lett hasonlitva akkor én is megteszem! pl: rengeteg filmben van probléma az élességel, a színekkel a képek komponálásával... mégis azt mondják, hogy jó a film. Szerintem itt nincsenek ilyen hibák, sőt nekem tetszik, ha nem éles a kép mert az tud szép is lenni és látszik, hogy nem véletlen hanem szándékossan készűlek így a felvételek. Egy bíztos addig amig nem voltam ott nem én fogtam a kezembe a gépet, nem kritizálok mert nincs hozzá jogom.
Gratulálok a kliphez! |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
A klip 80%-ban f1.2vel készült. Szerintünk az élesség kellően le lett húzva, és a kép ott homályos, ahol kell. Élvezem azt, hogy shallow doffal nagyon lehet éreztetni a teret. A karakter elmozdul - különösen jól néz ki hogy életlen, mert igy még jobban éreztetem a dofot - aztán vagy visszamozdul, vagy utána húzom. Nálunk nincsenek muszájok, amiket be kell tartanunk. Tetszik, hogy ugyanazt nagyon máshogy tudják látni az emberek! :)
Köszönjük, hogy benéztetek :) |
 |
 |
 |
 |
 |
| Detail |
2009-12-11 | 12:03 |
|
 |
 |
Sikerült összehozni ismét egy faint kis klipet...legalábbis szerintem. A mélységélességgel való "szórakozás" pedig tényleg elég nehéz az 5D miatt. Egyik ismerősöm forgatott, "tesztelt" egy ilyen gépet, szerinte szinte lehetetlen (vagy csak igen nagy gyakorlattal rendelkezők tudják) frankón belőni a "normális éles-homályos" képeket. A focus puller alkalmazása ilyen kis méretű gépnél, hát nem tudom... lehet, hogy bevállna.... lehet, hogy nem. Látszik, hogy válltámasszal forgatáttok, kellett is nagyon, hogy stabilabb képek szülessenek, de nekem néha sajnos kicsit imbolygó, jó lenne pár tényleg fix kép állványról. A vége viszont nagyon tetszett a klipnek, "aranyos" kis csattantót varázsoltatok bele. Tuti, hogy gyakorolni kell sokat, de hát ti pont azon vagytok, szóval hajrá!:) |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
JORGEE!
Ezt olvasd el, ennyit fűznék hozzá:
Beülsz a moziba, megnézel egy filmet, kijössz, és napokig a filmről beszélsz.
Véleményed van róla, arról hogy mi az ami nagyon jó volt a filmben, és mi az ami nagyon rossz.
Ezt kérlek fejezd be!
Milyen jogon mondasz te rossz kritikát akármilyen filmről?
Tessék jobbat csinálni, megmutatni a saját, jobb filmedet!
És ez minden emberre érvényes, aki filmet néz, és véleménye van róla!!!
Vége.
Na, most ébresztő!
Fuss neki mégegyszer, olvasd el újból, és gondolkodj el azon amit tőlem kértél a munkásságommal kapcsolatban.
Na, látod milyen buta kérés volt?
Üdv. |
 |
 |
 |
 |
 |
| JORGEE |
2009-12-10 | 08:59 |
|
 |
 |
OFF
Ritkán járok erre, és még ritkábban kommentálok, de most azért érdekelne kedves Zoltán, hogy a magas lóról osztott agymenés mögött, vajon milyen gyakorlati tapasztalat áll. Ergo légyszíves mutasd meg, merre az arra, pl. a saját munkásságod valamelyikével, mert engem mint végfelhasználót roppantmód kíváncsivá tettél.
Köszi!
ON |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
HIHETETLEN!
Nem akarok vulgáris lenni, de ti vagy nem tanultok a hibákból, vagy egyszerűen minden erőlködés ellenére sem bírtok a fókusszal.
Elhangzott már itt a filmeknél párszor, hogy bánjatok finomabban a mélységélességgel, mert tisztán látszik, hogy a rengeteg életlen kép az nem a koncepció része!
Vagy újítsatok be egy hozzáértő focus puller-re, vagy használjatok kisebb blendét, vagy közeliben mozogjatok kevesebbet a géppel, vagy akár a szereplők mozogjanak kevésbé, mert annyira ronda, hogy összevissza mászkál a fókusz, hogy az valami hihetetlen.
Ez mozgókép, videokép, nem pedig egy milliméterre bekomponált álló porté, ahol van helye az ilyen kis mélységélességnek, de mozgóképnél ezt egyszerűen nem tudjátok használni.
A klipet nem kívánom kommentálni, csak az operatőri munkát, de az nagyon sok kívánnivalót hagy maga után.
Sajnos a fullframe géppel átestetek a ló túloldalára, mintahogy sokan mások is, de persze kellő tudással és felkészültséggel azért kézben tartható lenne a dolog, mert bizony vannak akiknek ez elég jól sikerül.
Főleg az elején az ágyjelenetnél és a vágóképeknél látszik az, hogy ide-oda mászkál a fókusz.
Ha a fényképezőgép LCD-je kicsi, akkor vegyetek külső monitort, és azzal kontrolláljatok, mert ez bizony így nagyon gáz!
Mindenesetre az kész csoda, hogy ilyen és a korábbi rettenetesen rossz fokuszkezeléses referenciával egyáltalán kaptok munkát.
Bár ez is csak azért lehet, mert a megrendelő nem vágja a filmes témát, de az is lehet, hogy ti is megelégszetek ennyivel.
Ne tegyétek, tudnátok ti többet is, csak össze kell magatokat szedni, és nem portréfotós beállításokat használni.
Gondolom amit írtam, az az egyik fületeken be, a másikon ki, legalábbis ezt szoktátok, de ez a fajta "munka" tök amatőr jegyeket hordoz magán.
Ugyanis ez teljesen amatőr hozzáállás, hogy jó lesz az, "falura elmegy". |
 |
 |
 |
 |
|